Diada de St. Jordi

Vam celebrar la diada de St. Jordi. Va ser un dia molt especial. Al matí vam anar fins a la plaça St. Jaume per veure l'ambient que si respirava, també vam cantar la cançó de St. Jordi. Després del pati els nens i nenes de p-4 ens van obsequiar amb la representació de la llegenda de St. Jordi. I a la tarda vam celebrar els Jocs Florals, on els nens de p-5 van llegir el conte que ells havien inventat.



LES AVENTURES DEL SUPERHEROI
Hi havia una vegada un superheroi que volava pel bosc. De cop i volta va veure a un elefant que estava plorant. El superheroi va aterrar i va dir:
-Elefant no ploris, que et passa?
-Es que no tinc amics...
-No et preocupis, pots ser amic meu. Vols que et presenti a la princesa?
El superheroi, amb la seva super força, va agafar a l’elefant i es van posar a volar. De cop i volta, un mosquit el va picar i el superheroi va perdre la seva super força. El superheroi i l’elefant van caure a un bassal de fang. Per allà prop hi havia una sargantana que va sentir els crits i els hi va dir:
-Què us passa?
-Hi ha un mosquit que m’està picant i em fa perdre la força - va dir el superheroi.
-Jo et puc ajudar. Em menjaré aquest mosquit.
Dit i fet, la sargantana va saltar i, estirant molt la llengua, es va menjar al mosquit. El superheroi va agafar a la sargantana i a l’elefant i es va preparar per començar a volar, però no podia perquè la capa se li havia tacat de fang. Per això van decidir que anirien caminant.
Anaven contents pel camí, quan es van trobar a la princesa i van decidir fer un picnic perquè tenien molta gana. De cop i volta, va aparèixer un altre mosquit que els volia picar i el superheroi va dir:
-No us preocupeu, jo l’esclafaré!!
-Jo l’esquitxaré – va dir l’elefant.
-I jo me’l menjaré – va dir la sargantana.
I entre tots van fer desaparèixer el mosquit i la princesa molt contenta els va fer una abraçada i els hi va regalar un petó.
I vet aquí un gat i vet aquí un gos...
Aquest conte ja s’ha fos.

Publica un comentari a l'entrada

[blogger]

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Amb la tecnologia de Blogger.