Cinc cèntims de la reunió

Hola famílies,

Per aquelles famílies que no han pogut assistir a la reunió d'ahir a la tarda, us farem arribar:
  1. Dos fulletons on queden reflectits els aspectes metodològics, educatius i organitzatius que formen part de l'etapa educativa dels vostres fills/es (1r Cicle d'Educació Infantil).
  2. El nou caràcter propi del centre
  3. El sobre de plàstic per on ens comunicarem família i escola. No hi ha agenda. 

A continuació, us fem arribar les informacions que hem destacat a la reunió:

- HORARI LLAR D'INFANTS: L'hora d'entrada a la Llar d'infants és a les 9:00h fins les 9:15h. Si alguna família ho necessita, us recordem que disposem d'un servei d'acollida matinal que funciona de 8:30h a 9h.

- PUNTUALITAT: Demanem que en la mesura de la vostra disponiblitat sigueu el més puntuals possibles a les hores d'entrada i sortida. Sobretot, a la sortida del migdia (12:45) perquè d'aquesta manera agilitzeu el funcionament del menjador dels nens i nenes que es queden a dinar a l'escola.

- ACOMIADAMENTS: Us encoratgem a què quan us acomiadeu dels vostres fills/es ho feu de manera natural, amb seguretat i confiança per poder transmetre aquest sentiment als infants. 

- ESMORZARS: Us recordem que aquest ha de ser un petit àpat (saludable i marcat amb el nom), ja que els infants han de venir esmorzats de casa. No cal posar més d'una cosa per a què els nens escullin. Intentem evitar la brioixeria industrial. Dimarts i dijous portem fruita pelada i tallada per esmorzar. 

- ANIVERSARIS: És una oportunitat per visitar la classe i celebrar amb nosaltres l'aniversari del vostre/a fill/a. Si voleu convidar a esmorzar/berenar als companys i companyes, nosaltres us demanem que sigui un aliment comprat (NO FET A CASA). Us recomanem: un pa de pessic o unes magdalenes o galetes, etc. 

- ESTUDIANT EN PRÀCTIQUES: Dilluns començarà les seves pràctiques una estudiant universitària d'Educació Infantil, que es diu Marina. 

- BATES: Encara no hem enviat les bates perquè com que fa calor no les hem fet servir. Aquells que encara no heu comprat la bata i la motxilla consulteu l'horari de l'AMPA a la cartellera del pati de l'entrada. Recordeu que els nens i les nenes que es queden a dinar a l'escola han de portar un pitet amb goma al coll i una bata sense botons que podeu comprar a qualsevol lloc. 

- FOTOS: Aquelles famílies que encara no ens han portat les fotografies dels seus fills/es (4 fotos mida carnet i una foto de família) els hi preguem que ho facin el més aviat possible per poder ajudar a la autonomia dels infants i per compartir qui són els membres de la seva família. Fins que no tinguem les fotografies de carnet no donarem el sobre de les comunicacions del seu fill/a. 

- CONTROL D'ESFÍNTERS: Aquelles famílies que ja vulguin iniciar aquest procés que es posin en contacte amb nosaltres de manera individual.

- ENTREVISTES PERSONALS: A la cartellera de l'entrada hi haurà penjat un horari per a què vosaltres escolliu quina franja i dia us va millor per apuntar-vos per realitzar l'entrevista personal.

- MATERIAL DE REBUIG (ampolles de plàstic, recipients, rotllos de paper de WC, llaunes de llet, caixes de cartró, etc), ROBA, DISFRESSES, JOGUINES, ETC: Us fem saber que estem obertes a recollir aquest tipus de coses per a utilitzar a l'escola o per fer arribar a les famílies que ho necessiten.

Finalment, agrair a les famílies que heu pogut venir la seva assistència. Per qualsevol dubte, ens podeu enviar un correu electrònic a la nostra adreça: llarinfantssafaavinyo@gmail.com

Fins demà!
Etiquetes de comentaris: , ,

Publica un comentari a l'entrada

[blogger]

Formulari de contacte

Nom

Correu electrònic *

Missatge *

Amb la tecnologia de Blogger.