☀️ Bon estiu a tothom! ☀️
Tanquem aquest curs amb un dia molt especial compartit per tots els infants de l’escola. A la nostra darrera sortida vam gaudir de divertits jocs d’aigua on ens vam remullar de valent, vam dinar plegats fent un pícnic, vam conèixer i tocar els animals de la granja i, per acabar, vam refrescar-nos amb un gelat boníssim.
Ha estat una jornada plena de rialles, convivència i bons moments per acomiadar un curs ple d’aprenentatges i experiències.
Us desitgem un molt bon estiu i unes merescudes vacances! 🌈🍦💦




Publica un comentari a l'entrada
Publica un comentari a l'entrada